Search This Blog

Tuesday, December 14, 2010

Cabaran wat praktikal

Mula2 dlm seminggu boring tp kali ni masuk minggu kedua dah start die nyer amukan tu.Keje die bagi cam simple la tp poning den ah!.Boleh kata nk fast & ferious.Camne la nk siap cepat da la 1st time keje ofis kalow keje stokis aku tau la pastu nk tahan ngan mulut lahabau die ngan muka masing2 nk kerek.

Tambah lg manager department aku membebel minta aku aktif sikit i.e 'active learning'.Kang aku mintak kata aku t'lebih ecxited kalow aku diam suruh aku rajin tanye ade keje ke x?.Tambah parah aku.

Aku x kesah keje gov ke private namun (cewah!) disebabkn mereka2 ini ngan perangai kerek nyer so menambah lg minat aku nk keje private dr gov even org kata keje gov ni banyk faedah.Bg aku 1 juta pun aku rela berambus.Pasal faedah lak kalow org keje gov pun kalow x pandai nk bajet same je...

Ni nk abis first month kite tunggu lak bulan 2

No comments:

Post a Comment